PİKNİK YAPIP GÖL ETRAFINDAKİ ATIKLARI TOPLADILAR

ISPARTA 25.06.2026 - 00:50, Güncelleme: 25.06.2026 - 00:50
 

PİKNİK YAPIP GÖL ETRAFINDAKİ ATIKLARI TOPLADILAR

Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na gezi düzenleyerek piknik yaptı. Aileler ve öğrenciler, gezi için kendilerine destek veren Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür etti.
Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğretmen ve öğrenciler ile aileleri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na gezi düzenleyerek güzel vakit geçirdi. Piknik yapan öğrenciler, göl etrafındaki atıkları da topladı. Öğrenci ve aileleri, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlemiş olduğumuz gezide pikniğimizi yaptık. Bizlere bu fırsatı sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında bulunduğumuz ortamda ve göl etrafında yürüyüş yaparken önümüze çıkan etrafa atılmış çöpleri minik yüreklerimiz toplamayı ihmal etmediler. Böylece çevre bilincimizi oluştururken bizim gibi bu güzel doğal ortamı kullanacak ailelere, öğrencilere ve gruplara da örnek olabileceklerini düşünüyoruz. Teşekkürler Isparta Belediyesi” dediler.
Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na gezi düzenleyerek piknik yaptı. Aileler ve öğrenciler, gezi için kendilerine destek veren Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür etti.

Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğretmen ve öğrenciler ile aileleri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na gezi düzenleyerek güzel vakit geçirdi. Piknik yapan öğrenciler, göl etrafındaki atıkları da topladı. Öğrenci ve aileleri, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlemiş olduğumuz gezide pikniğimizi yaptık. Bizlere bu fırsatı sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında bulunduğumuz ortamda ve göl etrafında yürüyüş yaparken önümüze çıkan etrafa atılmış çöpleri minik yüreklerimiz toplamayı ihmal etmediler. Böylece çevre bilincimizi oluştururken bizim gibi bu güzel doğal ortamı kullanacak ailelere, öğrencilere ve gruplara da örnek olabileceklerini düşünüyoruz. Teşekkürler Isparta Belediyesi” dediler.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.